منتديـآت نـآروتـو
هــــــلآلآ وغــــــــــــــــــــلآلآ بـكك يـآزآئـر ..

اذآ كنـت زآئـر فتفضـل بالتسسـجيل .. واذآ كنـت عضـو فترجـو منـكك المسسـآهمـه

وقـت ممتـعع
منتديـآت نـآروتـو
هــــــلآلآ وغــــــــــــــــــــلآلآ بـكك يـآزآئـر ..

اذآ كنـت زآئـر فتفضـل بالتسسـجيل .. واذآ كنـت عضـو فترجـو منـكك المسسـآهمـه

وقـت ممتـعع
منتديـآت نـآروتـو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديـآت نـآروتـو

آهـلآآ وسهـلآآ بـكم فـي منـتـدى الـنينجـى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
الـمديـرر آلعع ـآمم سسرققت ككلممـهة ممرورههة وسسجج ـل ب ععضضويـهة آخخرى وههو عع ـآششق نـآإروتو ,, آي آسستفسسآإر يرآسسلـهة
Awesome Blue
    Sharp Pointer

لو عايز تضحك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رميساء
مشرفـه عآإمــه
رميساء

تم شكره : 0

لو عايز تضحك  Empty
مُساهمةموضوع: لو عايز تضحك    لو عايز تضحك  Emptyالجمعة مايو 18, 2012 5:09 am

واحد بسال ابوة الفرق بين القضاء والقدر والمصيبة قالة ابوة مثلا رحنا عالبحر وغرقت امك قضاء وقدر لكن المصيبة لو طلعت امك تعرف تسبح .................................................................................................. حمار شاف حصان قال اخ لو انا مخلص ثانوية......................................... واليكم انواع الاسلحة المنزلية 1 الكف وهو سلاح قريب المدى 2 القرصة وهو ايضا سلاح قريب المدى وصامت ويستخدم في حالة وجود ضيوف .3 الشبشب متعدد العيارات حسب نمر الارجل الموجودة بالمنزل سلاح متطور جدا وممكن يستخدم كساروخ ............................................................................................ محشحش اعطاة ابوة شريط ديني لقاة تاني يوم متحجب ................................. معلم رياضيات عايز يتزوج جاب الشبكة علبة هندسة.....................................................................................................امام يصلي بمحشحشين قال لهم صلو على الخط قالو علية افضل الصلاة والسلام ....لإ] نملة تصرخ بالحمام ليش شافت صرصور سكران **************************واحد تو متعلم كلمة فجاة دخل بقالة قال اعطيني بيبسي وفجاة ميرندا************************************* طبيب اطفال تزوج طبيبة اطفال ونشرو زواجهم بمجلة ميكي$$$$$$$$$$$$$$$$ واحد يناظر نفسة في الراية قال لصحبة هذا الشخص مش غريب عني صحبة شاف المراية وقال لة يا غبي ها انا \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ واحد مشترك بمسابقة اسرع رسمة رسم نقطة وقال هذا فيل جاي من بعيد@ صرصور اشترى فلمين رعب ومحتواهم دعاية بف باف @@@@@@@@@@@@ محشحش جالس مع حبيبتة قالت لة حبيبيتة سمعني كلمة تحسسني بالامان قال لها معاك الدفاع المدني |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| المعلم ما معنى كلمة سبيل الطالب طريق العلم ممتاز مذهل شاطر وكلمة سلسبيل الطالب طرطريق اوك في صيني يبو يعذبو محشحشين فتحو عيونة انتهت النكت ان شاء اللة تكون عجبتكم
rakan123
المدير العإأم ..
rakan123

تم شكره : 2

لو عايز تضحك  Empty
مُساهمةموضوع: رد: لو عايز تضحك    لو عايز تضحك  Emptyالجمعة مايو 18, 2012 5:04 pm

ههههههههه

تسسلممـي آختـي

آلـى آلاممـآمم وآلتقـدمم عنـوآنـكك

عدل سابقا من قبل я ∂ к ∂ Ŋ ™ في الأربعاء مايو 23, 2012 11:16 pm عدل 1 مرات
https://naroto2012.yoo7.com
**saad**
نـآإئب المـدير
**saad**

تم شكره : 0

لو عايز تضحك  Empty
مُساهمةموضوع: رد: لو عايز تضحك    لو عايز تضحك  Emptyالسبت مايو 19, 2012 2:53 am

شكرا جزيلا

لو عايز تضحك
صفحة 1 من اصل 1